Pędzle Hakuro

12:18:00 zakupoweszalenstwa 3 Komentarze




Gdy chciałam kupić swoje pierwsze pędzle, przeczytałam różne opinie, obejrzałam filmiki z recenzjami pędzli i zdecydowałam się na pędzle Hakuro, ponieważ były one w cenie, którą byłam w stanie zapłacić i miały dobre opinie. Kupiłam te pędzle i nie zawiodłam się nimi. Mam je ponad dwa lata i nic się z nimi nie dzieje, nadal mają miękkie włosie, które po dwóch latach jest takie same. Jeśli zastanawiacie się nad zakupem swoich pierwszych pędzli, to z pewnością polecam te. Nadają się dla dziewczyn, dopiero zaczynających swoją przygodę z makijażem,jak i dla profesjonalistów. Ja posiadam kilka podstawowych pędzli, które przy moim podstawowym makijażu jak na razie mi wystarczą. Posiadają drewniany trzonek, a włosie jest syntetyczne, naturalne. Nie wypada z nich włosie. Jedyny minus jaki widzę to z ścieranie się napisów, ale dla mnie nie stanowi to problemu.

Hakuro H24 - posiada dwukolorowe włosie przecięty pod skosem. Pędzelek nadaje się doskonale do nakładania różnego rodzaju różów, bronzerów, rozświetlaczy.
włosie: syntetyczne
długość pędzla:15 cm
długość włosia: 3,3-2 cm

Hakuro H50 - jest to pędzel, który kupiłam w celu nakładania podkładu i świetnie się do tego sprawdza, ale również dobrze się sprawdza do wszelkiego rodzaju produktów płynnych np. bronzerów, róży.
włosie: syntetyczne
długość pędzla: 17 cm
długość włosia: 2,5 cm

Hakuro H70 - został wykonany z naturalnego włosia przyciętego na półokrągło. Nadaje się do nakładania nim cieni sypkich i prasowanych.
długość włosia: 1 cm
długość rączki: 16,5 cm

Hakuro H79 - posiada naturalne włosie. Pędzelek służy do nakładania cieni na powieki, ale również świetnie się sprawdza przy łączeniu granicy między cieniami.
włosie: naturalne
długość pędzla: 18 cm

Hakuro H76 - dzięki małej główce można precyzyjnie wykonać makijaż,
włosie: naturalne
długość pędzla: 17 cm

Hakuro H55 - posiada włosie w dwóch kolorach. Jest dość gęsty. Doskonale się sprawdza przy nakładaniu pudrów sypkich.
włosie: syntetyczne
długość pędzla 17,5 cm
długość włosia: 4 cm

Hakuro H80 -świetnie sprawdza się do aplikacji cieni w wewnętrznym i zewnętrznym kąciku, ale również dobrze rozciera cienie.
włosie: naturalne
długość włosia: 11 mm
długość rączki: 16,5 cm

Podobne Posty

3 komentarze:

  1. mam i nawet lubię te pędzle chociaż te do twarzy sprawdzają mi się lepiej niż te go oczu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw. Też kiedyś trzymałam pędzle w tym świeczniku/latarence czy co to tam jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam prawie taki sam zestaw jak Ty. I bardzo go sobie chwalę- niektóre pędzle mam już 3 lata i nic się z nimi nie dzieje, a używam ich codziennie. ;)

    OdpowiedzUsuń