Kolekcja cieni cz. II

12:04:00 zakupoweszalenstwa 24 Komentarze


Inglot 330 - typowy cielisty kolor. Świetny jako bazowy cień, ale także pod łuk brwiowy.
Inglot 118 - jest to odcień złota, który świetnie rozświetla powiekę.
Inglot 494 - ciemny fiolet.
Inglot 500 - szary.
Inglot 428 - jest to piękny szafirowy kolor, który mieni się na fiolet.
Inglot 407- ciepły odcień brzoskwini opalizujący na złoto.
Inglot 60 L - jest to odcień fioletu wpadający w lawendowy.
Inglot 60 N -fiolet.
Cień Makeup Revolution Magnificent Copper.
Paleta cienie Sleek - The Original.




Podobne Posty

24 komentarze:

  1. bardzo podobają mi się fiolety :) nie mogę niestety używać, bo mam cienie pod oczami ;) wyglądałabym jak pobita ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne cienie masz:D ja gustuję w podobnych

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie umiem malować się cieniami :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cienie z Inglota były moimi pierwszymi cieniami i z nimi zaczęłam moją przygodę z makijażem. Mam do nich duży sentyment :) Irytuje mnie tylko, że co jakiś czas są zmieniane kształty cieni i opakowania - napędzanie sprzedaży...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja zdecydowałam się na zakup Paletki Inglot Freedom System Flexi Palette do której, pasuje każdy kształt cienia. Pisałam o niej na blogu.

      Usuń
  5. To nie do wiary, ale nigdy nie miałam cieni z Inglota. Jestem wierna Chocolate Bar, ale i poeksperymentowałabym teraz z czymś nowym. Inglot 407 mnie zachwycił. Jestem urzeczona tym kolorem. Piękny.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę kiedyż z Inglota kupić cienie

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba nie do końca moje kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ingloty są piękne, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Inglot 330 u mnie też jest cieniem bazowym :))

    OdpowiedzUsuń
  10. no ładne kolorki, super:)
    OBSERWUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna kolekcja najbardziej podoba mi się ten niebieski z numerkiem 428

    OdpowiedzUsuń
  12. Cienie z Inglota kiedyś używałam namiętnie i mam do nich sentyment :)Ten 500 jest cudny

    OdpowiedzUsuń