Haul Zakupowy

13:02:00 zakupoweszalenstwa 3 Komentarze

Produkty kupione w ciągu około 2 miesięcy stacjonarnie, w sklepach internetowych oraz jedna rzecz zakupiona już na wyprzedażach w Rossmanie.

Chusteczki nawilżone z aloesem. Świetnie dają się w podróży.Opakowanie jest bardzo dobre, ponieważ po wyciągnięciu jednej chusteczki nie traci wilgoci, 150 sztuk za 5,49 zł.























Isana wiosenne mydło z wyciągiem z rabarbaru. Edycja limitowana, 500 ml za 5,49 zł.























Bebeauty Bawełniane chusteczki higieniczno-kosmetyczne. Polecane do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii. Jeden płatek jest jak dwa małe, dzięki czemu demakijaż zajmuje mniej czasu 60 sztuk.























Perfumy Moschino I love love. Perfumy cytrusowe. Idealne na wiosenne i letnie dni, 100 ml 119 zł.










Chciałam wypróbować błyszczyk Bourjois z seri Aque Laque, dlatego zdecydowałam się na kolor Rose on the rocks -02. Jest to kolor nude w odcieniach zgaszonego różu, 28,70 zł.










Żel pod prysznic Le Petit Marseillals Biała Brzoskwinia i Nektarynka. Ma piękny zapach i jest dość gęsty. 13,99 zł.

 
Aussie 3 minutowa maska odżywiająca do niesfornych napuszonych włosów. Dość gęsta maska o ładnym zapachu, 250 ml. 14,99 zł.























Loreal True Match. Na wyprzedażach w Rossmanie chciałam kupić podkład i zdecydowałam się właśnie na ten 30 ml. 30,59 zł.























Maska do włosów Crema al Latte. Ma piękny mleczny zapach, 1000 ml. Posiadam i polecam, świetna jest.























Marion SPA - złuszczający zabieg do stóp. Czyli skarpetki, które mają na celu złoszczenie martwego naskórka, 12,50 zł.























Błyszczyk Maybelline colorsenastional shine gloss 137 Fabulous Pink. Nadaje połysk na ustach oraz lekki kolor różu.










Miałyście któryś z tych produktów? Co o nich sądzicie?



Podobne Posty

3 komentarze:

  1. Cudowne jest to mydełko rabarbarowe! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaobserwowałam ;)
    Fajnie by było gdybyś poprawiła jakość zdjęć i trochę więcej pisała o produktach ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam kupić ten błyszczyk Bourjois, ale w ezebra jest ciągle niedostępny :( A to mydło Isana mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń