WOSKI KRINGLE I YANKEE CANDLE

16:43:00 zakupoweszalenstwa 1 Komentarze

Większość z nas spotkała się już z woskami yankee candle, kringe. Dużo dziewczyn nagrywających filmiki, prowadzących blogi poleca je. Więc i ja skusiłam się na nie. Pierwsze postanowiłam postawić na woski. W moim przypadku z kupnem wosków wiązało się kupno kominka zdecydowałam się na kominek yanke candle. 

Pokaże woski które kupiłam i opisze te które już paliłam, o których wyrobiłam sobie opinie :

WOSK firmy KRINGLE- CHRISTMAS – jest to wosk świąteczny który polecam. Pachnie świeżą sosną aromat unosi się po całym pomieszczeniu i czuć go długo.
 

Woski Yankee Candle:

CITRUS TANGO- Po otwarciu tego wosku pomyślałam ze będzie to zapach który kupie w formie świeczki ma bardzo owocowy zapach pomarańczy grejpfrutu i limonki.Zaraz po zapaleniu unosi się piękny aromat owoców lecz niestety jest to bardzo krótkotrwałe po dłuższym paleniu zapach staje się już nie wyczuwalny.

LEMON LAVENDER- jest to zapach cytryny i lawendy nie przypadł mi on do gustu. Jest to zapach zbyt duszący.


SICILIAN LEMON


CHERRY VANILLIA


PINK SANDS


SOFT BLANKET



VANILLIA LIME


A wy jakie woski polecacie? 


Podobne Posty

1 komentarz:

  1. Ładny kominek. Ostatnio bardzo polubiłam wosk papaja od Polskie Świece :)

    OdpowiedzUsuń